ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Φραστική επίθεση δέχτηκε ο Μηνάς Σταυρακάκης από τον Αλέκο Γρυλιωνάκη μέσα στο Κ.Υ. Βιάννου!

 
Την επίθεση που δέχτηκε σε βάρος του, καταγγέλλει ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Βιάννου μέσα στο Κέντρο Υγείας της περιοχής, από τον ίδιο τον υποψήφιο Δήμαρχο που έχασε τη μάχη των εκλογών πρόσφατα, τον κ. Αλέκο Γρυλιωνάκη!

Σύμφωνα με την καταγγελία που κάνει στο CretePlus.gr ο κ. Μηνάς Σταυρακάκης, ο ίδιος έπεσε θύμα φραστικής επίθεσης από τον κ. Γρυλιωνάκη, χωρίς ουσιαστική αιτία. Όπως αναφέρει την περασμένη εβδομάδα, επισκέφτηκε συγγενικό του πρόσωπο το οποίο εργάζεται στο Κ.Υ. Θεώρησε λοιπόν σωστό να χαιρετίσει και τον κ. Γρυλιωνάκη, γιατρο του Κέντρου. Μόλις όμως ο κ. Γρυλιωνάκης τον είδε, εξαγριώθηκε και επιτέθηκε φραστικά σε βάρος του, κατηγορώντας τον για ανέντιμο αγώνα του ίδιου και της παράταξης του Παύλου Μπαριτάκη που κέρδισε τις πρόσφατες εκλογές.

"Ο κ. Γρυλιωνάκης μου επιτέθηκε φραστικά, μιλώντας μου με τρόπο απαράδεκτο. Ενώ μου ζήτησε επιτακτικά να βγω από το Κέντρο Υγείας έξω. Μάλιστα μου είπε ότι τον εκνευρίζω τόσο που θέλει να μου ρίξει μπουνιά. Εγώ από την πλευρά μου- παρουσία μαρτύρων- του απάντησε λέγοντας πως πέρα από το γεγονός ότι ο τρόπος του είναι απαράδεκτος, δεν έχει κανένα δικαίωμα να με βγάλει έξω από ένα δημόσιο χωρο, για τον οποίο έχω προσφέρει και εγώ ένα λιθαράκι με τον τρόπο μου.

Με κατηγόρησε για ανέντιμο αγώνα την περίοδο των εκλογών χωρίς να μπορεί να μου απαντήσει όμως συγκεκριμένα τι εννοεί", τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Σταυρακάκης, ο οποίος δήλωσε πως ουδέποτε είχε προηγηθεί το παραμικρό περιστατικό μεταξύ τους.

Σημειώνεται ότι ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Βιάννου, εκλέχθηκε ξανά από τους συμπολίτες, βγαίνοντας πρώτος σε σταυρούς. Ένας άνθρωπος, ο οποίος είχε συγκινήσει τους πάντες με την κίνηση του να προσφέρει την ετήσια αμοιβή του ως πρόεδρος και να την δωσει για τις ανάγκες του Κέντρου Υγείας της περιοχής!

Ηδη με επιστολή του έχει ενημερώσει τον διοικητή της 7ης ΥΠΕ Κρήτης κ. Αντώνη Γρηγοράκη για όλα όσα έγιναν, εκφράζοντας την απορία του και τον προβληματισμό του για τη συμπεριφορά ενός εργαζόμενου του Κέντρου Υγείας Βιάννου, προς το πρόσωπο του, την οποία όπως τονίζει είναι πιθανό να έχει και απέναντι στους ασθενείς και τους πολίτες. Ο κ. Σταυρακάκης επιπλέον θα φέρει το θέμα και στο Δημοτικό Συμβούλιο της Πέμπτης, ώστε να τεθεί επι τάπητος και να αντιμετωπιστεί άμεσα, προκειμένου η Δημοτικη Αρχή ενωμένη με την κοινωνία να απομονώσει τέτοιες συμπεριφορές και να συνεχισει απερίσπαστη το σημαντικό έργο που ηδη επιτελεί.


Η επιστολη προς τον Αντώνη Γρηγοράκη
"Αξιότιμε κ. διοικητά,

Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας ενημερώσω για τη συμπεριφορά του γιατρού του Κέντρου Υγείας Βιάννου κ. Αλέκου Γρυλιωνάκη σε βάρος μου, εντός του νοσηλευτικού ιδρύματος και παρουσία αυτοπτών μαρτύρων.

Στη διάρκεια της επίσκεψης μου στο Κ.Υ. για προσωπικό λόγο και ενώ έσπευσα να χαιρετίσω τον κ. Γρυλιωνάκη δέχτηκα ανοίκεια φραστική επίθεση από τον ίδιο, με εκφράσεις απαράδεκτες. Μόλις με είδε, εξαγριώθηκε και επιτέθηκε σε βάρος μου, κατηγορώντας με για ανέντιμο αγώνα και δόλιο τρόπο με τον οποίο εγώ και ο συνδυασμός στον οποίο μετείχα κερδίσαμε τις πρόσφατες αυτοδιοικητικές εκλογές.

Πήγε να με βγάλει έξω με το ζόρι από έναν χώρο, στο οποίο έχω προσφέρει και εγώ, προσφέροντας το μισθό τον οποίο λαμβάνω ως πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, στη μνήμη της εκλιπούσας συζύγου μου.

Ο λόγος για τον οποίο σας επισημαίνω το συγκεκριμένο περιστατικό με αρνητικό πρωταγωνιστή τον κ. Γρυλιωνάκη είναι ότι αυτές συμπεριφορές, που προκαλούν προβληματισμό, αμαυρώνουν την προσπάθεια του συνόλου των εργαζομένων στην Υγεία και βάζουν σε υποψίες τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται οι ασθενείς από ανθρώπους σαν τον γιατρό του Κ.Υ. Βιάννου.

Για αυτό σας ζητώ να επιληφθείτε του θέματος, αντιμετωπίζοντας το συγκεκριμένο ζήτημα, πριν ο κ. Γρυλιωνάκης επιτεθεί σε άλλον συμπολίτη μας.

Υ.Γ. Φυσικά το θέμα θα συζητηθεί άμεσα από το Δημοτικό Συμβούλιο της Βιάννου, του οποίου ο κ. Γρυλιωνάκης από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα είναι επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης


Με εκτίμηση

Μηνάς Σταυρακάκης,
Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Βιάννου"

πηγή: http://www.creteplus.gr/news/frastiki-epithesi-dehtike-o-minas-staurakakis-apo-upopsifio-dimarho-mesa-sto-ku-biannou-91367.html


Υ.Γ.: ο κόσμος ξέρει ποιος έκανε ανέντιμο αγώνα την περίοδο των εκλογών πολύ καλά!!!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

γράψτε μας...

web online camera

Γνωρίστε τον Αμιρά με αυτό το βίντεο

Ένα υπέροχο video με τις μοναδικές παραλίες της Κρήτης

Η φωτογραφία της βδομαδας!

Η φωτογραφία της βδομαδας!