ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πέμπτη, 24 Ιουλίου 2014

Καταγγέλλουν ότι πέθανε τετραπληγική Χανιώτισσα γιατί της έκοψε το ρεύμα η ΔΕΗ


Πρόκειται για μία 56χρονη, η οποία έχασε τη ζωή της το μεσημέρι, την ίδια ώρα που η ΔΕΔΔΗΕ έκοψε την παροχή ρεύματος στο σπίτι της, με συνέπεια να μη μπορεί να υποστηριχθεί μηχανικά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, για κακή τύχη της 56χρονης, το συνεργείο της ΔΕΔΔΗΕ πήγε στο σπίτι την ώρα που έλειπε από αυτό η γυναίκα που την πρόσεχε.

Έκοψε την παροχή στο ρεύμα και από εκεί και μετά άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την 56χρονη.

Όπως καταγγέλουν οι συγγενείς, παρά το ότι το μηχάνημα ειδοποιεί με χαρακτηριστικό ήχο συναγερμού όταν κόβεται το ρεύμα, ουδείς τον άκουσε από το συνεργείο της επιχείρησης, με συνέπεια η γυναίκα να πεθάνει αβοήθητη.

Οι συγγενείς της 56χρονης βρέθηκαν στο Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων προκειμένου να υποβάλλουν μήνυση κατά παντός υπευθύνου για το θάνατο της μητέρας τους.

Εδώ και ένα χρόνο είχε διακοπεί η καταβολή της σύνταξης στην 56χρονη από τον ΟΓΑ λόγω μπερδέματος με τα ασφαλιστικά ταμεία. Η ίδια περίμενε την απόφαση της εκδίκασης της ένστασης οπυ είχε υποβάλει.

Έτσι η γυναίκα έδινε αγώνα για να τα βγάλει πέρα με τους γιους της που και αυτοί αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα.

Όπως υποστηρίζει ο γιος της το χρέος της ΔΕΗ είναι στα 800 ευρώ με το χαράτσι.

Πλέον, αναμένεται και η επίσημη θέση της ΔΕΔΔΗΕ για το λόγο που προχώρησε στη διακοπή ρεύματος στο σπίτι και για το αν γνώριζε πως σε αυτό βρισκόταν μία γυναίκα που χρειαζόταν... ρεύμα για να κρατηθεί στη ζωή μέσα από ένα μηχάνημα.


Δείτε τι λέει η ΔΕΗ στην ανακοίνωσή της:

«Σχετικά με τις σημερινές αναφορές σε διαδικτυακές σελίδες για διακοπή ηλεκτροδότησης οικίας καταναλωτή στα Χανιά Κρήτης λόγω οφειλής, κατόπιν σχετικής εντολής της ΔΕΗ ΑΕ, οφείλουμε να ενημερώσουμε για τα κάτωθι:

Ύστερα από σχετικό έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.

Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλώτης ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.

Υπενθυμίζουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ευπαθών καταναλωτών, για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών απαιτείται μια απλή αίτηση, η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770».

http://flashnews.gr/
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

γράψτε μας...

Γνωρίστε τον Αμιρά με αυτό το βίντεο

Ένα υπέροχο video με τις μοναδικές παραλίες της Κρήτης

Η φωτογραφία της βδομαδας!

Η φωτογραφία της βδομαδας!