ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

"Ευχαριστώ" από τον Σωκράτη Βαρδάκη για τις ψήφους και την στήριξη



Μπορεί να μην υπάρχει ασυμβίβαστο αλλά στις επόμενες ημέρες ο κ. Βαρδάκης θα παραιτηθεί από πρόεδρος του ΕΚΗ.


"Ευχαριστώ" σε όσους τον στήριξαν λέει ο Σωκράτης Βαρδάκης και δεσμεύεται να μη διαψεύσει τις προσδοκίες των ψηφοφόρων του.

Μπορεί να μην υπάρχει ασυμβίβαστο, όμως για το Σωκράτη Βαρδάκη η παραίτησή του από την προεδρία του Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου είναι θέμα ηθικό!

Αυτή τη διάσταση έθεσε, άλλωστε, από χθες, όπως έγραψε το Cretalive. Γι'αυτό και το επόμενο διάστημα θα υποβάλει την παραίτησή του, παραδίνοντας τη σκυτάλη στο διάδοχό του. (δείτε εδώ)

Τί είπε

"Θα ήθελα μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω όλους όσους με στήριξαν στην προεκλογική μου εκστρατεία. Όλους και όλες εσάς που με εμπιστευτήκατε και με τιμήσατε με την ψήφο σας.

Η εμπιστοσύνη που μου δείξατε με τιμά, αλλά πάνω απ΄ όλα μου δημιουργεί μεγαλύτερο αίσθημα ευθύνης. Είμαι σίγουρος ότι δεν θα διαψεύσω τις προσδοκίες σας , θα είμαι εδώ κοντά σας, μαζί σας για να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις και με οποιοδήποτε τρόπο μπορώ στον αγώνα για το καλό του τόπου μας.

Και πάλι σας ευχαριστώ."



ΒΑΡΔΑΚΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ

ΣΥ.ΡΙΖ.Α
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

γράψτε μας...

web online camera

Γνωρίστε τον Αμιρά με αυτό το βίντεο

Ένα υπέροχο video με τις μοναδικές παραλίες της Κρήτης

Η φωτογραφία της βδομαδας!

Η φωτογραφία της βδομαδας!