Οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων
ακούγοντας τα βαρύτατα πρόστιμα που θα επιβάλλονται, επιλέγουν να
παραδώσουν τις πινακίδες τους για να μην αναγκαστούν να βάλουν "βαθιά το
χέρι στην τσέπη".
Είναι χαρακτηριστικό ότι τόσο στην Α όσο και στη Β ΔΟΥ σχηματίστηκαν ουρές, από χιλιάδες πολίτες που περίμεναν μέχρι να φτάσουν στο γκισέ και να παραδώσουν τις πινακίδες.
Ανάμεσα τους είναι και πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων με ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, οι οποίοι μη μπορώντας να αντέξουν το βάρος από τα τεράστια ποσάσε ασφάλιστρα για οχήματα που έχουν εποχιακή χρήση, επιλέγουν να τα παροπλίσουν!
Είναι χαρακτηριστικό ότι τόσο στην Α όσο και στη Β ΔΟΥ σχηματίστηκαν ουρές, από χιλιάδες πολίτες που περίμεναν μέχρι να φτάσουν στο γκισέ και να παραδώσουν τις πινακίδες.
Ανάμεσα τους είναι και πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων με ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, οι οποίοι μη μπορώντας να αντέξουν το βάρος από τα τεράστια ποσάσε ασφάλιστρα για οχήματα που έχουν εποχιακή χρήση, επιλέγουν να τα παροπλίσουν!
Παρέμβαση Κεγκέρογλου
Να θυμίσουμε, ότι για την τελευταία
περίπτωση, με τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων με ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα
είχε παρέμβει στα μέσα Μαρτίου, ο βουλευτής Ν. Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ, κ.
Βασίλης Κεγκέρογλου, μέσω της παρακάτω επιστολής που είχε αποστείλει
στον υπουργό Οικονομικών, Γ. Στουρνάρα.
Η επιστολή του ανέφερε τα κάτωθι:
"Κύριε Υπουργέ,
Σας ενημερώνω για δυο θέματα που απασχολούν τον κλάδο των ιδιοκτητών ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων και δίκυκλων τα οποία χρήζουν αντιμετώπισης , ιδιαίτερα ενόψει της τουριστικής περιόδου.
1ον Για το θέμα της υποχρεωτικής ασφάλισης η ιδιαιτερότητα για το 90% των επιχειρήσεων είναι ότι εργάζονται 6 μήνες το χρόνο.
Σας ενημερώνω για δυο θέματα που απασχολούν τον κλάδο των ιδιοκτητών ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων και δίκυκλων τα οποία χρήζουν αντιμετώπισης , ιδιαίτερα ενόψει της τουριστικής περιόδου.
1ον Για το θέμα της υποχρεωτικής ασφάλισης η ιδιαιτερότητα για το 90% των επιχειρήσεων είναι ότι εργάζονται 6 μήνες το χρόνο.
Αν δεν εξαιρεθούν από τις
διατάξεις που προωθούνται για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα, αυτό που θα
συμβεί είναι η μαζική κατάθεση 90-100.000 πινακίδων κάθε Οκτώβρη και η
μαζική παραλαβή κάθε Μάιο με ότι αυτό συνεπάγεται για το φόρτο που θα
επιβαρυνθούν οι Δ.Ο.Υ.
Επιπλέον θα υπάρξει
ετεροχρονισμός είσπραξης των τελών κυκλοφορίας αφού όλοι θα πληρώσουν
αντί του ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ τον επόμενο Μάιο που θα παραλαμβάνουν τις πινακίδες.
2ον Το θέμα της απεικόνισης των συναλλαγών.
Οι ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων και δικύκλων ζητούν την εφαρμογή του νόμου περί συνένωσης στοιχείων του 4093/12 ώστε να μπορούν λόγω της ιδιαιτερότητας του επαγγέλματος σ’ ένα έντυπο, το οποίο θα είναι θεωρημένο, να εντάξουν :
α) Το μισθωτήριο συμβόλαιο
β) Την Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών
γ) Το Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών
2ον Το θέμα της απεικόνισης των συναλλαγών.
Οι ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων και δικύκλων ζητούν την εφαρμογή του νόμου περί συνένωσης στοιχείων του 4093/12 ώστε να μπορούν λόγω της ιδιαιτερότητας του επαγγέλματος σ’ ένα έντυπο, το οποίο θα είναι θεωρημένο, να εντάξουν :
α) Το μισθωτήριο συμβόλαιο
β) Την Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών
γ) Το Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών
Η ανάγκη για χειρόγραφο ενιαίο έντυπο πηγάζει από το γεγονός ότι η μεγάλη πλειοψηφία των συναλλαγών γίνεται εκτός γραφείου
Απευθύνομαι σ’ Εσάς γιατί η ερμηνεία της υπηρεσίας είναι ότι υποχρεούνται να έχουν ταμειακή, χωριστά τιμολόγια και χωριστά απόδειξη παροχής θεωρημένα για χρήση έξω από την επιχείρηση.
Απευθύνομαι σ’ Εσάς γιατί η ερμηνεία της υπηρεσίας είναι ότι υποχρεούνται να έχουν ταμειακή, χωριστά τιμολόγια και χωριστά απόδειξη παροχής θεωρημένα για χρήση έξω από την επιχείρηση.
Σημειώνω ότι ο συγκεκριμένος κλάδος έχει
εξαιρεθεί με τον ν. 1809/88, ο οποίος δεν έχει καταργηθεί από την
υποχρέωση ταμειακών μηχανών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
γράψτε μας...