ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

"Πάμε να φύγουμε, τον φάγαμε τον κερατά" - Συγκλονίζει η κατάθεση του Γιάννη Ξυδάκη!

Συγκλονίζει η κατάθεση "ψυχής" του Γιάννη Ξυδάκη, πατέρα του 34χρονου Πρίαμου, για τα γεγονότα που στιγμάτισαν μια για πάντα την τοπική κοινωνία του Προφήτη Ηλία, το βράδυ της 24ης Ιουνίου του 2012.
Ο πατέρας του αδικοχαμένου γυμναστή που κατέθεσε ως μάρτυρας κατηγορίας κατά την πρώτη μέρα της εκδίκασης της πολύκροτης υπόθεσης στα δικαστήρια της Νεάπολης, στάθηκε με περισσή αξιοπρέπεια ενώπιον της Έδρας.

Χαρακτηριστικός είναι ο τρόπος με τον οποίο αντιμετώπισε τους συνήγορους υπεράσπισης των κατηγορουμένων, απαντώντας με στωική υπομονή και αξιοθαύμαστη ψυχραιμία στις απαντήσεις τους.

"Το χωριό απελευθερώθηκε από τους δυνάστες"

"Το παιδί μου από μικρό αγαπούσε τον αθλητισμό και ιδιαίτερα τον στίβο. Μεγαλώνοντας και διαπιστώνοντας την αδυναμία και την αγάπη που έτρεφε προς τα μικρά παιδιά, έθεσε ως στόχο ζωής να βγάλει από το μυαλά των παιδιών του Προφήτη Ηλία τα όπλα, σπρώχνοντάς τα προς τον αθλητισμό" είπε ξεκινώντας την κατάθεσή του ο πατέρας του Πρίαμου και συνέχισε λέγοντας:

"Χρόνο με το χρόνο το όνειρό του γινόταν πραγματικότητα και μπορούμε να πούμε ότι ολοκληρώθηκε με τον θάνατό του. Και αυτός αλλά και ο Μανόλης Σταυρουλάκης θυσιάστηκαν για το χωριό.
Και η θυσία τους δεν πήγε χαμένη" είπε ο Γιάννης Ξυδάκης, ο οποίος έκανε ακόμη λόγο για "κλίμα απελευθέρωσης από τους δυνάστες του Προφήτη Ηλία", το οποίο επικρατεί από το βράδυ της 24ης Ιουνίου του 2012 μέχρι και σήμερα.

Για την οικογένεια των κατηγορουμένων

Αναφερόμενος στην οικογένεια των κατηγορουμένων, είπε ότι ήταν γνωστή σε όλη την κοινωνία του Προφήτη Ηλία για τη νοοτροπία της. "Συνεχώς εκβίαζαν και απειλούσαν συγχωριανούς, έτσι λειτουργούσαν πάντα" ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας: "Όλος ο κόσμος τους φοβόταν και δεν αντιδρούσε".

Ωστόσο, o ίδιος προσπαθούσε να έχει τυπικές σχέσεις μαζί τους, προκειμένου να εξισορροπεί την κατάσταση και να μη δημιουργείται ένταση ανάμεσα σ' αυτούς και τους υπόλοιπους συγχωριανούς.

Τόνισε μάλιστα ότι επειδή ασχολούνταν ενεργά με τα κοινά του τόπου, είχει λειτουργήσει πολλές φορές στο παρελθόν "πυροσβεστικά" για να επιλυθούν διαφορές που είχαν προκύψει ανάμεσα στους κατηγορούμενους και άλλους κατοίκους του χωριού.

"Ήθελαν να γίνουν σύντεκνοι με τον Πρίαμο"

"Επειδή έβλεπαν ότι το παιδί μου είχε έρεισμα στους νέους ανθρώπους -και όχι μόνο- θέλησαν να τον "βάλουν στα καλούπια τους", να τον κάνουν δικό τους", ανέφερε ο Γιάννης Ξυδάκης.

Ισχυρίστηκε μάλιστα ότι ο ένας εκ των τριών αδερφών, -πρόκειται για τον λεωφορειούχο ο οποίος κατηγορείται ότι προσπάθησε να τον σκοτώσει-, έκανε πρόταση στον Πρίαμο, τρεις μήνες πριν το φονικό, να γίνουνε σύντεκνοι βαφτίζοντας το παιδί που περίμενε η γυναίκα του.

"Ο γιος μου ήθελε να έχει καλές σχέσεις μαζί τους, όπως με όλο τον κόσμο, ωστόσο δεν μπορούσε σε καμία περίπτωση να γίνει σύντεκνος μαζί τους. Έτσι αρνήθηκε ευγενικά λέγοντας ότι έχει ήδη υποσχεθεί αλλού την κουμπαριά.

Όταν ο λεωφορειούχος του πρότεινε να γίνει δεύτερος σύντεκνος κι ο Πρίαμος αρνήθηκε ξανά, αυτός εξοργίστηκε και πήρε τηλέφωνο τον μεγάλο του αδελφό, τον κρεοπώλη λέγοντάς του ότι "δεν θέλει να γίνουμε σύντεκνοι".

Από τότε ξεκίνησαν οι απειλές εναντίον του γιου μου", είπε ο Γιάννης Ξυδάκης ο οποίος υποστήριξε ότι η επίθεση εναντίον του Πρίαμου ήταν αποτέλεσμα οργανωμένου σχεδίου από τους κατηγορούμενους.

"Το τελευταίο χαμόγελο του παιδιού μου"

Ο πατέρας του 34χρονου γυμναστή συνέχισε την κατάθεσή του, εξιστορώντας τα γεγονότα της μοιραίας βραδιάς:

"Εκείνο το βράδυ στο χωριό γινόταν γλέντι λόγω του Κλήδονα. Κάποια στιγμή, έφτασε και ο ανήλικος -τότε- γιος του κρεοπώλη, ο οποίος έβγαλε επιδεικτικά το πιστόλι που κουβαλούσε μαζί του με σκοπό να πυροβολήσει στον αέρα.

Ο γιος μου επειδή ήταν και στον Πολιτιστικό Σύλλογο ο οποίος συνδιοργάνωνε το γλέντι με το ΚΔΑΠ, πήρε το όπλο από το παιδί, του άδειασε τις σφαίρες, του το έδωσε πίσω και του είπε να πάει να το αφήσει σπίτι και μετά να γυρίσει πάλι πίσω να διασκεδάσει μαζί με τον υπόλοιπο κόσμο.

Η κίνηση αυτή του 34χρονου φέρεται ότι εξόργισε τον κρεοπώλη ο οποίος επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Πρίαμο λέγοντάς του "Ποιός είσαι εσύ που θα πεις στο παιδί μου τι θα κάνει. Έλα εδώ (σ.σ. στο κρεοπωλείο) για να μην έρθω εγώ στο γλέντι. Γιατί αν έρθω εγώ εκεί, για ό,τι γίνει, υπεύθυνος θα είσαι μόνο εσύ".

Λίγα λεπτά μετά τις 9μιση το βράδυ, κάποιοι συγχωριανοί μου είπαν να τρέξω αμέσως στην κεντρική πλατεία γιατί "Παιχτήκαν πυροβολισμοί και είναι μπλεγμένος και ο Πρίαμος".

Φτάνοντας στο σημείο, είδα μαζεμένους εκατοντάδες ανθρώπους, οι οποίοι είχαν σχηματίσει κύκλο γύρω από το γιο μου που είχε χτυπηθεί.
Τον κρατούσαν συγγενείς μου καθώς είχε τραυματιστεί, ωστόσο είχε τις αισθήσεις του. Μου χαμογέλασε για να με καθησυχάσει και εγώ του είπα "Μη μιλάς, σε λιγάκι έρχεται το ασθενοφόρο".

Εκείνη τη στιγμή ρώτησα τους ανθρώπους, που έχει χτυπηθεί, και μου απάντησαν -έχοντας κάνει λάθος εκτίμηση τότε- στην κοιλιά. Εγώ τότε το πίστεψα και ηρέμησα με την πεποίθηση ότι ο τραυματισμός του δεν ήταν τόσο σοβαρός.

Έτσι, όταν μερικές στιγμές αργότερα, οι συγγενείς μου, μου είπαν να φύγω αμέσως από το σημείο γιατί "Αυτοί -οι κατηγορούμενοι- είναι επικίνδυνοι και θα σε σκοτώσουν".

Εγώ καθώς πίστευα ότι το παιδί μου δεν διατρέχει κίνδυνο για τη ζωή του και γνωρίζοντας ότι από στιγμή σε στιγμή φτάνει το ασθενοφόρο, έφυγα για να προστατεύσω τον εαυτό μου.

Αυτή ήταν και η τελευταία φορά που είδα ζωντανό τον Πρίαμο.

Η επίθεση από τα δύο αδέλφια - "Πάμε να φύγουμε, τον φάγαμε τον κερατά"
Στη συνέχεια, ο Γιάννης Ξυδάκης αναφέρθηκε και στην επίθεση που φέρεται ότι δέχθηκε από τα δύο αδέλφια του κρεοπώλη:

Αφού είχα φύγει οδηγώντας το αμάξι μου και κατευθυνόμουν σε συγγενικό σπίτι, μερικά μέτρα πιο κάτω, ένα αυτοκίνητο "κολλάει" από πίσω μου με αναμμένα τα φώτα της μεγάλης σκάλας.

Τότε άκουσα κραυγές και γνώρισα τις φωνές των δύο αδερφών που άρχισαν να με πυροβολούν, ο ένας με πιστόλι και ο άλλος με καλάσνικοφ.

Εγώ έβλεπα τις λάμψεις από τις ριπές του όπλου, τα τζάμια να σπάνε και τις σφαίρες να "σφυρίζουν" κι ενστικτωδώς πάτησα για λίγο το γκάζι και στη συνέχεια έπεσα κάτω.

Μόλις σταμάτησαν οι πυροβολισμοί κι όπως ήμουν πεσμένος κάτω στο αμάξι, άνοιξα την πόρτα, βγήκα έξω και σωριάστηκα αμέσως στο έδαφος σαν τσουβάλι. Εκεί έκανα τον σκοτωμένο για να γλιτώσω και να μη με "φάνε".

Οι κατηγορούμενοι με είδαν που σωριάστηκα και πίστεψαν ότι ήμουν νεκρός, αφού άκουσαν τον ένα από τους δύο να λέει στον άλλον: "Πάμε να φύγουμε, τον φάγαμε τον κερατά".


Η δίκη συνεχίζεται την ερχόμενη Τρίτη, οπότε και αναμένεται να καταθέσει η χήρα του 34χρονου γυμναστή, Κατερίνα Τζουλιαδάκη.
Συντάκτης: Νικόλας Αγγελίνος
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

γράψτε μας...

web online camera

Γνωρίστε τον Αμιρά με αυτό το βίντεο

Ένα υπέροχο video με τις μοναδικές παραλίες της Κρήτης

Η φωτογραφία της βδομαδας!

Η φωτογραφία της βδομαδας!