ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

“Έδωσα τα χρήματα που είχα για την κηδεία μου, για να σωθεί ο εγγονός μου”

Συγκλονιστική είναι η ιστορία ενός ηλικιωμένου, ο οποίος έδωσε ό,τι είχε και δεν είχε για να σωθεί ο εγγονός που πάσχει από βαριάς μορφής σκολίωσης και κινδυνεύει να μείνει παράλυτος.

Η ιστορία του 15χρονου από το Ηράκλειο που παλεύει για την Υγεία του συγκλονίζει. Το ίδιο και η προσπάθεια του παππού του για να συμβάλλει τα μέγιστα στη σωτηρία του εγγονιού του που τόσο αγαπάει!
"Τα θαφτικά μου τα έδωσα για να σωθεί το εγγονάκι μου και το κάνω με όλη μου την καρδιά. Το πόρβλημα του παιδιού διαγνώστηκε όταν ο Κωνσταντίνος ήταν 5,5 χρονών. Πήγαμε τότε στο ΚΑΤ, μετά στο νοσοκομείο Πεντέλης και από τότε μέχρι σήμερα ταλαιπωρούμαστε με τα νοσοκομεία, αφού οι γιατροί μας είχαν πει ότι αν δε χειρουργηθεί, θα παραλύσει", αναφέρει στην εφημερίδα "ΠΑΤΡΙΣ" ο κ. Κώστας Βολτυράκης.
Τελικά ο ίδιος, έδωσε 50.000 ευρώ - χρήματα για έξοδα που ο ΕΟΠΥΥ δεν αν
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

γράψτε μας...

web online camera

Γνωρίστε τον Αμιρά με αυτό το βίντεο

Ένα υπέροχο video με τις μοναδικές παραλίες της Κρήτης

Η φωτογραφία της βδομαδας!

Η φωτογραφία της βδομαδας!